Returnarea produselor
În cazul în care întâmpinați o problemă cu un produs comandat de la magazinul nostru, și care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas constă în completarea acestui formular de returnare.
Acest formular trebuie să fie completat în întregime. Vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.
Conform OUG 34/2014, clientul are dreptul de a returna produsele achizitionate, prin denuntarea unilaterala a contractului de vanzare - cumparare incheiat la distanta, fara invocarea niciunui motiv.
- Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa mentionata in pagina de contact, prin orice curier rapid doriti insa NU prin Posta Romana (intrucat aceasta nu livreaza la sediu).
- Costul aferent transportului coletului de retur va fi platit de client in momentul expedierii, in caz contrar fiind refuzat la primire.
- In colet se vor afla produsul/produsele returnate si toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
- Coletul trebuie trimis la sediul nostru in maxim 14 zile lucratoare din momentul primirii comenzii.
- Suma platita va fi rambursata integral, mai putin costul transportului care ramane in sarcina clientului, in 14 de zile de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separate, cele 14 de zile trec de la ultima care a fost primita).
Acordam o atentie deosebita produselor si serviciilor oferite si garanteaza pentru calitatea acestora. Clientii nostri vor avea tot suportul necesar in cazul dorintei de returnare a unui produs.